62 posts in this topic
Alpha117

Quis istud, quaeso, nesciebat? Haec igitur Epicuri non probo, inquam. Itaque contra est, ac dicitis; Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Ne discipulum abducam, times. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Nihil illinc huc pervenit. Sumenda potius quam expetenda. Sed ad bona praeterita redeamus. Cuius ad naturam apta ratio vera illa et summa lex a philosophis dicitur. Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Nihilne te delectat umquam -video, quicum loquar-, te igitur, Torquate, ipsum per se nihil delectat?

Alpha117

Etiam beatissimum? Poterat autem inpune; Roges enim Aristonem, bonane ei videantur haec: vacuitas doloris, divitiae, valitudo; Habes, inquam, Cato, formam eorum, de quibus loquor, philosophorum. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. An hoc usque quaque, aliter in vita?

Alpha117

Quod quidem iam fit etiam in Academia. Satisne ergo pudori consulat, si quis sine teste libidini pareat? Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur?

Alpha117

Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Quod equidem non reprehendo; Tu quidem reddes;

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt; Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L. Dat enim intervalla et relaxat. Eademne, quae restincta siti?

Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Ut aliquid scire se gaudeant? Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Duo Reges: constructio interrete.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Avaritiamne minuis? Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Duo Reges: constructio interrete. Nam si quae sunt aliae, falsum est omnis animi voluptates esse e corporis societate. Equidem, sed audistine modo de Carneade? Quia voluptatem hanc esse sentiunt omnes, quam sensus accipiens movetur et iucunditate quadam perfunditur. Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus; Etiam beatissimum? Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono.

At negat Epicurus-hoc enim vestrum lumen estquemquam, qui honeste non vivat, iucunde posse vivere. Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Expressa vero in iis aetatibus, quae iam confirmatae sunt. Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet;

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ne discipulum abducam, times. Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. An ea, quae per vinitorem antea consequebatur, per se ipsa curabit? Ego vero isti, inquam, permitto. Dat enim intervalla et relaxat. Duo Reges: constructio interrete. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? De vacuitate doloris eadem sententia erit. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest.

Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur. Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Ergo in utroque exercebantur, eaque disciplina effecit tantam illorum utroque in genere dicendi copiam. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Sed quod proximum fuit non vidit. Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers?

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Comprehensum, quod cognitum non habet? Praeteritis, inquit, gaudeo. Ecce aliud simile dissimile. At hoc in eo M. Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat.

Non potes, nisi retexueris illa. Duo Reges: constructio interrete. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Etiam beatissimum?

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. De maximma autem re eodem modo, divina mente atque natura mundum universum et eius maxima partis administrari. Illud quaero, quid ei, qui in voluptate summum bonum ponat, consentaneum sit dicere. Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Graccho, eius fere, aequalí? Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.

Duo Reges: constructio interrete. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Quas enim kakaw Graeci appellant, vitia malo quam malitias nominare. Hic quoque suus est de summoque bono dissentiens dici vere Peripateticus non potest. Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Duo Reges: constructio interrete. Tollenda est atque extrahenda radicitus. Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Quas enim kakaw Graeci appellant, vitia malo quam malitias nominare.

Tum Lucius: Mihi vero ista valde probata sunt, quod item fratri puto. At coluit ipse amicitias. Nobis aliter videtur, recte secusne, postea; Etenim semper illud extra est, quod arte comprehenditur. Age sane, inquam. Inquit, an parum disserui non verbis Stoicos a Peripateticis, sed universa re et tota sententia dissidere? Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur. Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. Aliam vero vim voluptatis esse, aliam nihil dolendi, nisi valde pertinax fueris, concedas necesse est.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cyrenaici quidem non recusant; Totum autem id externum est, et quod externum, id in casu est. Semper enim ex eo, quod maximas partes continet latissimeque funditur, tota res appellatur. Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Esse enim, nisi eris, non potes. Duo Reges: constructio interrete.

Hanc ergo intuens debet institutum illud quasi signum absolvere. Etsi qui potest intellegi aut cogitari esse aliquod animal, quod se oderit? Sit enim idem caecus, debilis. Semper enim ex eo, quod maximas partes continet latissimeque funditur, tota res appellatur. Summus dolor plures dies manere non potest? An dubium est, quin virtus ita maximam partem optineat in rebus humanis, ut reliquas obruat? Quare ad ea primum, si videtur; Neutrum vero, inquit ille. In qua si nihil est praeter rationem, sit in una virtute finis bonorum; Sin aliud quid voles, postea.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Hunc vos beatum; Quid ad utilitatem tantae pecuniae? Eadem fortitudinis ratio reperietur. Duo Reges: constructio interrete.

Quia, si mala sunt, is, qui erit in iis, beatus non erit. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Occultum facinus esse potuerit, gaudebit; Sumenda potius quam expetenda.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Invidiosum nomen est, infame, suspectum. Nemo nostrum istius generis asotos iucunde putat vivere. Mihi quidem Homerus huius modi quiddam vidisse videatur in iis, quae de Sirenum cantibus finxerit. Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur.

Duo Reges: constructio interrete. Ita fit cum gravior, tum etiam splendidior oratio. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Consequens enim est et post oritur, ut dixi. Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Materiam vero rerum et copiam apud hos exilem, apud illos uberrimam reperiemus.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt. Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Sed haec omittamus; Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Quid sequatur, quid repugnet, vident. Duo Reges: constructio interrete. Hic quoque suus est de summoque bono dissentiens dici vere Peripateticus non potest.

Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; Post enim Chrysippum eum non sane est disputatum. A mene tu? Ut alios omittam, hunc appello, quem ille unum secutus est. At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides. Duo Reges: constructio interrete. Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere. Quid ad utilitatem tantae pecuniae?

Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt. Quamquam non negatis nos intellegere quid sit voluptas, sed quid ille dicat. Nihil enim hoc differt. Sed virtutem ipsam inchoavit, nihil amplius. Luxuriam non reprehendit, modo sit vacua infinita cupiditate et timore. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Ea possunt paria non esse.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Age, inquies, ista parva sunt. Non semper, inquam; Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit?

Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Duo Reges: constructio interrete. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Nam de isto magna dissensio est. Nos paucis ad haec additis finem faciamus aliquando; Quae cum essent dicta, finem fecimus et ambulandi et disputandi. Nos autem non solum beatae vitae istam esse oblectationem videmus, sed etiam levamentum miseriarum. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit? Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. A mene tu? Duo Reges: constructio interrete. Sed haec omittamus; Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus?

Aut unde est hoc contritum vetustate proverbium: quicum in tenebris? Quid ad utilitatem tantae pecuniae? Sed ille, ut dixi, vitiose. Memini vero, inquam; Nihilne est in his rebus, quod dignum libero aut indignum esse ducamus? Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Heri, inquam, ludis commissis ex urbe profectus veni ad vesperum. Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet. Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vides, quid faciat. Amicitiae vero locus ubi esse potest aut quis amicus esse cuiquam, quem non ipsum amet propter ipsum? Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Tum ille: Ain tandem? Duo Reges: constructio interrete. Deprehensus omnem poenam contemnet.

Quid de Platone aut de Democrito loquar? Poterat autem inpune; Sit sane ista voluptas. Facillimum id quidem est, inquam.

An eiusdem modi? Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Suo genere perveniant ad extremum;

Quid ei reliquisti, nisi te, quoquo modo loqueretur, intellegere, quid diceret? Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas? Qui autem diffidet perpetuitati bonorum suorum, timeat necesse est, ne aliquando amissis illis sit miser. Aliter autem vobis placet. Itaque ab his ordiamur. Hoc non est positum in nostra actione. Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio?

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt; At tu eadem ista dic in iudicio aut, si coronam times, dic in senatu. Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Te ipsum, dignissimum maioribus tuis, voluptasne induxit, ut adolescentulus eriperes P. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Si longus, levis; Duo Reges: constructio interrete. Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.

Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur. Tum Triarius: Posthac quidem, inquit, audacius. Eadem fortitudinis ratio reperietur. Haec dicuntur inconstantissime.

Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. An potest, inquit ille, quicquam esse suavius quam nihil dolere? Iubet igitur nos Pythius Apollo noscere nosmet ipsos. Cenasti in vita numquam bene, cum omnia in ista Consumis squilla atque acupensere cum decimano. Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Contineo me ab exemplis. Hi curatione adhibita levantur in dies, valet alter plus cotidie, alter videt. Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus.

Attached Files
Donald

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.