Eademne, quae restincta siti?

A discussion in Demosthenes started by Alpha117
45 posts in this topic
Donald

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Magno hic ingenio, sed res se tamen sic habet, ut nimis imperiosi philosophi sit vetare meminisse. Sed virtutem ipsam inchoavit, nihil amplius. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Et homini, qui ceteris animantibus plurimum praestat, praecipue a natura nihil datum esse dicemus?

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Sed haec in pueris; Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus; Si quae forte-possumus. Duo Reges: constructio interrete. Falli igitur possumus. Tu quidem reddes;

Nemo igitur esse beatus potest. Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Summae mihi videtur inscitiae. Sed potestne rerum maior esse dissensio? Falli igitur possumus.

Vide igitur ne non debeas verbis nostris uti, sententiis tuis. Tubulo putas dicere? Ita relinquet duas, de quibus etiam atque etiam consideret. Omnia peccata paria dicitis. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. Tanta vis admonitionis inest in locis; Est autem etiam actio quaedam corporis, quae motus et status naturae congruentis tenet;

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Quae est igitur causa istarum angustiarum? Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Ita prorsus, inquam; Duo Reges: constructio interrete. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Tubulum fuisse, qua illum, cuius is condemnatus est rogatione, P. Bonum negas esse divitias, praeposìtum esse dicis? Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit?

Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? Sed fac ista esse non inportuna; Eadem fortitudinis ratio reperietur. Minime vero, inquit ille, consentit.

Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Ita multo sanguine profuso in laetitia et in victoria est mortuus. Aliter homines, aliter philosophos loqui putas oportere? Si longus, levis; Frater et T. Quod si ita sit, cur opera philosophiae sit danda nescio. Quae duo sunt, unum facit.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed quae tandem ista ratio est? Audeo dicere, inquit. Hoc enim identidem dicitis, non intellegere nos quam dicatis voluptatem. Frater et T. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? An me, inquam, nisi te audire vellem, censes haec dicturum fuisse?

Quae contraria sunt his, malane? Duo Reges: constructio interrete. Quis suae urbis conservatorem Codrum, quis Erechthei filias non maxime laudat? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Que Manilium, ab iisque M. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Quo tandem modo? Tum Triarius: Posthac quidem, inquit, audacius.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Confecta res esset. Ita similis erit ei finis boni, atque antea fuerat, neque idem tamen; His enim rebus detractis negat se reperire in asotorum vita quod reprehendat. Ergo et avarus erit, sed finite, et adulter, verum habebit modum, et luxuriosus eodem modo. Quis est enim, in quo sit cupiditas, quin recte cupidus dici possit? At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest. Duo Reges: constructio interrete. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest.

Quodcumque in mentem incideret, et quodcumque tamquam occurreret. Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Positum est a nostris in iis esse rebus, quae secundum naturam essent, non dolere; Atqui eorum nihil est eius generis, ut sit in fine atque extrerno bonorum. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. Simul atque natum animal est, gaudet voluptate et eam appetit ut bonum, aspernatur dolorem ut malum.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Facete M. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Cur, nisi quod turpis oratio est? Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Duo Reges: constructio interrete. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Nihilne est in his rebus, quod dignum libero aut indignum esse ducamus? Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias;

Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. De illis, cum volemus. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. At cum de plurimis eadem dicit, tum certe de maximis.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. Duo Reges: constructio interrete.

Cenasti in vita numquam bene, cum omnia in ista Consumis squilla atque acupensere cum decimano. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Verum hoc loco sumo verbis his eandem certe vim voluptatis Epicurum nosse quam ceteros. Mihi quidem Antiochum, quem audis, satis belle videris attendere. Nihil est enim, de quo aliter tu sentias atque ego, modo commutatis verbis ipsas res conferamus. Res tota, Torquate, non doctorum hominum, velle post mortem epulis celebrari memoriam sui nominis. Iam illud quale tandem est, bona praeterita non effluere sapienti, mala meminisse non oportere? Quamquam te quidem video minime esse deterritum.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae iam oratio non a philosopho aliquo, sed a censore opprimenda est. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Iam quae corporis sunt, ea nec auctoritatem cum animi partibus, comparandam et cognitionem habent faciliorem. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Pauca mutat vel plura sane; Duo Reges: constructio interrete. At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis? Sic consequentibus vestris sublatis prima tolluntur. Progredientibus autem aetatibus sensim tardeve potius quasi nosmet ipsos cognoscimus. Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Nescio quo modo praetervolavit oratio. Duo Reges: constructio interrete. Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. At miser, si in flagitiosa et vitiosa vita afflueret voluptatibus. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Duo Reges: constructio interrete. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Si enim ad populum me vocas, eum. Sed residamus, inquit, si placet. Nemo igitur esse beatus potest. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus.

Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Illum mallem levares, quo optimum atque humanissimum virum, Cn. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere?

Donald

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ergo, inquit, tibi Q. Cur iustitia laudatur? Duo Reges: constructio interrete. Est enim tanti philosophi tamque nobilis audacter sua decreta defendere. Haec et tu ita posuisti, et verba vestra sunt. Nihil sane. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Iubet igitur nos Pythius Apollo noscere nosmet ipsos.

An eiusdem modi? Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. Eadem nunc mea adversum te oratio est. Sin aliud quid voles, postea. Summae mihi videtur inscitiae. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Vidit Homerus probari fabulam non posse, si cantiunculis tantus irretitus vir teneretur; Nihil opus est exemplis hoc facere longius.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Duo Reges: constructio interrete. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis.

Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam. Proclivi currit oratio. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. Frater et T. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. Earum etiam rerum, quas terra gignit, educatio quaedam et perfectio est non dissimilis animantium. Res enim fortasse verae, certe graves, non ita tractantur, ut debent, sed aliquanto minutius. Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt.

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Illud dico, ea, quae dicat, praeclare inter se cohaerere. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam. Duo Reges: constructio interrete. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Res enim concurrent contrariae.

Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Quo modo autem philosophus loquitur? Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Si enim, ut mihi quidem videtur, non explet bona naturae voluptas, iure praetermissa est; Aeque enim contingit omnibus fidibus, ut incontentae sint. Falli igitur possumus. Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Respondeat totidem verbis. Zenonis est, inquam, hoc Stoici.

Donald

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quod si ita sit, cur opera philosophiae sit danda nescio. Nos commodius agimus. Duo Reges: constructio interrete. Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet. Nunc ita separantur, ut disiuncta sint, quo nihil potest esse perversius. Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Quam nemo umquam voluptatem appellavit, appellat;

Quis istum dolorem timet? Nihil minus, contraque illa hereditate dives ob eamque rem laetus. Quis istud possit, inquit, negare? Haec quo modo conveniant, non sane intellego. At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quae ista amicitia est? Si enim sapiens aliquis miser esse possit, ne ego istam gloriosam memorabilemque virtutem non magno aestimandam putem. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Nos vero, inquit ille;

His similes sunt omnes, qui virtuti student levantur vitiis, levantur erroribus, nisi forte censes Ti. Ita prorsus, inquam; Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Quid, quod res alia tota est?

Hanc quoque iucunditatem, si vis, transfer in animum; Ut proverbia non nulla veriora sint quam vestra dogmata. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum.

Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Duo Reges: constructio interrete. Utrum igitur tibi litteram videor an totas paginas commovere? Fortasse id optimum, sed ubi illud: Plus semper voluptatis?

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Idem fecisset Epicurus, si sententiam hanc, quae nunc Hieronymi est, coniunxisset cum Aristippi vetere sententia. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere. Duo Reges: constructio interrete. Illi enim inter se dissentiunt. Semper enim ex eo, quod maximas partes continet latissimeque funditur, tota res appellatur.

Quis est tam dissimile homini. Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet. Que Manilium, ab iisque M.

Contineo me ab exemplis. Id enim natura desiderat. Illi enim inter se dissentiunt. Non quaero, quid dicat, sed quid convenienter possit rationi et sententiae suae dicere. Minime vero istorum quidem, inquit. Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus.

Voluptatem cum summum bonum diceret, primum in eo ipso parum vidit, deinde hoc quoque alienum; Eadem nunc mea adversum te oratio est. Eorum enim omnium multa praetermittentium, dum eligant aliquid, quod sequantur, quasi curta sententia; Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Bonum integritas corporis: misera debilitas. Rationis enim perfectio est virtus; Aufidio, praetorio, erudito homine, oculis capto, saepe audiebam, cum se lucis magis quam utilitatis desiderio moveri diceret. Igitur neque stultorum quisquam beatus neque sapientium non beatus. Hoc mihi cum tuo fratre convenit.

Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Perge porro; Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat? Quis istud possit, inquit, negare? Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Universa enim illorum ratione cum tota vestra confligendum puto. Quia nec honesto quic quam honestius nec turpi turpius. Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus. Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris;

Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Non enim iam stirpis bonum quaeret, sed animalis. Primum quid tu dicis breve? An hoc usque quaque, aliter in vita?

Urgent tamen et nihil remittunt. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Duo Reges: constructio interrete. Sed fac ista esse non inportuna; Primum cur ista res digna odio est, nisi quod est turpis? Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Sed ego in hoc resisto;

Alpha117

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Immo videri fortasse. Nihil ad rem! Ne sit sane; Fadio Gallo, cuius in testamento scriptum esset se ab eo rogatum ut omnis hereditas ad filiam perveniret. Sed ille, ut dixi, vitiose.

Duo Reges: constructio interrete. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Plane idem, inquit, et maxima quidem, qua fieri nulla maior potest. Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Occultum facinus esse potuerit, gaudebit;

Donald

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Semper enim ex eo, quod maximas partes continet latissimeque funditur, tota res appellatur. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Atqui perspicuum est hominem e corpore animoque constare, cum primae sint animi partes, secundae corporis. Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant.

Non igitur bene. Duo Reges: constructio interrete. Tum, Quintus et Pomponius cum idem se velle dixissent, Piso exorsus est. Tum Quintus: Est plane, Piso, ut dicis, inquit. Qui-vere falsone, quaerere mittimus-dicitur oculis se privasse; Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi.

Delete Me

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Paria sunt igitur. Itaque et manendi in vita et migrandi ratio omnis iis rebus, quas supra dixi, metienda.

Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Haec dicuntur fortasse ieiunius; Respondeat totidem verbis. Nulla erit controversia. Duo Reges: constructio interrete. Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Praeterea sublata cognitione et scientia tollitur omnis ratio et vitae degendae et rerum gerendarum. Sed ego in hoc resisto;