Donald's activity
    September 2021

    Nulla erit controversia

    Donald posted a comment in Halo Forever on Sep 17, 2021 06:35 AM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Equidem, sed audistine modo de Carneade? Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Duo Reges: constructio interrete. Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono. Quid ergo dubitamus, quin, si non dolere voluptas sit summa, non esse in voluptate dolor sit maximus? Verum esto: verbum ipsum voluptatis non habet dignitatem, nec nos fortasse intellegimus. Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. Eam stabilem appellas. Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam.

    Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora. Quodsi vultum tibi, si incessum fingeres, quo gravior viderere, non esses tui similis; Negat esse eam, inquit, propter se expetendam.

    Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; At enim hic etiam dolore. Aliter autem vobis placet. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus.

    Click to show more

    Nulla erit controversia

    Donald posted a comment in Halo Forever on Sep 17, 2021 06:34 AM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ea possunt paria non esse. Ait enim se, si uratur, Quam hoc suave! dicturum. Ergo instituto veterum, quo etiam Stoici utuntur, hinc capiamus exordium. Qui enim existimabit posse se miserum esse beatus non erit. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Duo Reges: constructio interrete. Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Tu quidem reddes;

    Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Si est nihil nisi corpus, summa erunt illa: valitudo, vacuitas doloris, pulchritudo, cetera.

    Quid iudicant sensus? Restatis igitur vos; Hoc ille tuus non vult omnibusque ex rebus voluptatem quasi mercedem exigit. Sed ut iis bonis erigimur, quae expectamus, sic laetamur iis, quae recordamur. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Equidem, sed audistine modo de Carneade? Sed residamus, inquit, si placet. Nam si quae sunt aliae, falsum est omnis animi voluptates esse e corporis societate. Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum. Quo tandem modo?

    Nunc vides, quid faciat. Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Hoc non est positum in nostra actione.

    Ita prorsus, inquam; Dolor ergo, id est summum malum, metuetur semper, etiamsi non aderit; Nunc dicam de voluptate, nihil scilicet novi, ea tamen, quae te ipsum probaturum esse confidam. Eadem fortitudinis ratio reperietur. Cave putes quicquam esse verius. Illis videtur, qui illud non dubitant bonum dicere -; Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat.

    Click to show more

    Nulla erit controversia

    Donald posted a comment in Halo Forever on Sep 17, 2021 06:33 AM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Si id dicis, vicimus. Nec tamen ullo modo summum pecudis bonum et hominis idem mihi videri potest. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Duo Reges: constructio interrete.

    Conferam avum tuum Drusum cum C. Nobis aliter videtur, recte secusne, postea; Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Quid enim ab antiquis ex eo genere, quod ad disserendum valet, praetermissum est? Omnes enim iucundum motum, quo sensus hilaretur. Itaque ad tempus ad Pisonem omnes.

    Ratio quidem vestra sic cogit. Scisse enim te quis coarguere possit? Velut ego nunc moveor. Quid est igitur, cur ita semper deum appellet Epicurus beatum et aeternum? Sed haec ab Antiocho, familiari nostro, dicuntur multo melius et fortius, quam a Stasea dicebantur.

    Minime vero istorum quidem, inquit. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Magno hic ingenio, sed res se tamen sic habet, ut nimis imperiosi philosophi sit vetare meminisse. Quae cum dixisset, finem ille. Quae cum dixisset, finem ille. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. Sed nimis multa.

    Haec para/doca illi, nos admirabilia dicamus. Vide, quaeso, rectumne sit. Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Inscite autem medicinae et gubernationis ultimum cum ultimo sapientiae comparatur. Istam voluptatem, inquit, Epicurus ignorat? Quem Tiberina descensio festo illo die tanto gaudio affecit, quanto L. Sed vobis voluptatum perceptarum recordatio vitam beatam facit, et quidem corpore perceptarum.

    Click to show more
    • Donald
    • up voted blog entry: Terram on Sep 12, 2021 05:05 AM

    Duo Reges: constructio interrete.

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 10, 2021 12:24 PM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quare ad ea primum, si videtur; Sed haec in pueris; Est igitur officium eius generis, quod nec in bonis ponatur nec in contrariis. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Hos contra singulos dici est melius. Duo Reges: constructio interrete. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Audax negotium, dicerem impudens, nisi hoc institutum postea translatum ad philosophos nostros esset. Quantam rem agas, ut Circeis qui habitet totum hunc mundum suum municipium esse existimet? Nihil ad rem! Ne sit sane; Ut aliquid scire se gaudeant?

    Atque haec ita iustitiae propria sunt, ut sint virtutum reliquarum communia. Idque testamento cavebit is, qui nobis quasi oraculum ediderit nihil post mortem ad nos pertinere? An hoc usque quaque, aliter in vita? Sed quia studebat laudi et dignitati, multum in virtute processerat. Sed fac ista esse non inportuna; Summus dolor plures dies manere non potest?

    Non semper, inquam; Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Cur deinde Metrodori liberos commendas? Prioris generis est docilitas, memoria; Et quidem, Cato, hanc totam copiam iam Lucullo nostro notam esse oportebit;

    Click to show more

    SEC Shorts - The Smack Talking Barbershop Quartet

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 10, 2021 10:56 AM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. At ille pellit, qui permulcet sensum voluptate. Suo genere perveniant ad extremum; Quae autem natura suae primae institutionis oblita est? Duo Reges: constructio interrete.

    Quare conare, quaeso. Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Ita fit cum gravior, tum etiam splendidior oratio. Quae duo sunt, unum facit.

    Eam stabilem appellas. Hic Speusippus, hic Xenocrates, hic eius auditor Polemo, cuius illa ipsa sessio fuit, quam videmus. Ut id aliis narrare gestiant? Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Habent enim et bene longam et satis litigiosam disputationem. Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora.

    Click to show more

    SEC Shorts - The Smack Talking Barbershop Quartet

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 09, 2021 07:41 PM
    Karma
    0

    Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris? Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Quantam rem agas, ut Circeis qui habitet totum hunc mundum suum municipium esse existimet? Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Quod cum dixissent, ille contra. Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus.

    Click to show more

    Graecis isdem

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 07, 2021 04:45 AM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Satisne ergo pudori consulat, si quis sine teste libidini pareat? Hoc est non dividere, sed frangere. At iste non dolendi status non vocatur voluptas. Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Ita redarguitur ipse a sese, convincunturque scripta eius probitate ipsius ac moribus. Duo Reges: constructio interrete. Respondeat totidem verbis. Bonum incolumis acies: misera caecitas.

    Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Occultum facinus esse potuerit, gaudebit; Sed quod proximum fuit non vidit. Quae sequuntur igitur? Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re;

    Quod maxime efficit Theophrasti de beata vita liber, in quo multum admodum fortunae datur. Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt. Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Quae diligentissime contra Aristonem dicuntur a Chryippo. Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur.

    Click to show more

    Graecis isdem

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 07, 2021 04:15 AM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc vides, quid faciat. Amicitiae vero locus ubi esse potest aut quis amicus esse cuiquam, quem non ipsum amet propter ipsum? Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Tum ille: Ain tandem? Duo Reges: constructio interrete. Deprehensus omnem poenam contemnet.

    Quid de Platone aut de Democrito loquar? Poterat autem inpune; Sit sane ista voluptas. Facillimum id quidem est, inquam.

    An eiusdem modi? Ne amores quidem sanctos a sapiente alienos esse arbitrantur. Cum ageremus, inquit, vitae beatum et eundem supremum diem, scribebamus haec. Suo genere perveniant ad extremum;

    Click to show more

    Graecis isdem

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 06, 2021 08:44 PM
    Karma
    0

    Efficiens dici potest. Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Equidem etiam Epicurum, in physicis quidem, Democriteum puto. Iam quae corporis sunt, ea nec auctoritatem cum animi partibus, comparandam et cognitionem habent faciliorem. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Et certamen honestum et disputatio splendida! omnis est enim de virtutis dignitate contentio. Quasi vero, inquit, perpetua oratio rhetorum solum, non etiam philosophorum sit.

    Click to show more

    Graecis isdem

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 06, 2021 08:15 PM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Erit enim mecum, si tecum erit. Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas? Tum Piso: Quoniam igitur aliquid omnes, quid Lucius noster? Rationis enim perfectio est virtus; Duo Reges: constructio interrete. Sed nonne merninisti licere mihi ista probare, quae sunt a te dicta?

    Click to show more

    Graecis isdem

    A reply posted by Donald in Halo Forever on Sep 06, 2021 07:43 PM
    Karma
    0

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Minime vero probatur huic disciplinae, de qua loquor, aut iustitiam aut amicitiam propter utilitates adscisci aut probari. Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Claudii libidini, qui tum erat summo ne imperio, dederetur. Num quid tale Democritus? Quid, cum fictas fabulas, e quibus utilitas nulla elici potest, cum voluptate legimus? Duo Reges: constructio interrete. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Eam stabilem appellas. Atque ab isto capite fluere necesse est omnem rationem bonorum et malorum. Nam si propter voluptatem, quae est ista laus, quae possit e macello peti?

    Quia, si mala sunt, is, qui erit in iis, beatus non erit. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Pugnant Stoici cum Peripateticis. Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Gerendus est mos, modo recte sentiat. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur. Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate.

    Ex quo illud efficitur, qui bene cenent omnis libenter cenare, qui libenter, non continuo bene. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Tu autem, si tibi illa probabantur, cur non propriis verbis ea tenebas? Ac ne plura complectar-sunt enim innumerabilia-, bene laudata virtus voluptatis aditus intercludat necesse est. Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint.

    Click to show more